пʼятницю, 13 липня 2012 р.

Lancome: gift with purchase

Декілька місяців тому Lancome проводив акцію gift with purchase. І я скористалась нагодою, придбати дещо з їх продукції на пробу. І якщо чесно, ніщо з придбаного мене не вразило.

Я купила у них вмивалку Creme Radiance та скраб Exfoliance Radiance. Продукти не погані, вони просто нейтральні. А за таку ціну мені хотілось хоч якогось ефекту від них. Умикалка дуже слабенька, я б поставила 3 за 5-бальною шкалою. Скраб - 4. Деякі продукти з драгстору на порядок вищі по якості.
Далі про подарунок. Крім усього, що є на фото, мені ще дали блиск Juicy Lip Gloss. Фото з нету.

Забула його сфотографувати, бо він в мене десь валяється глибоко захований. Я ним не користуюсь, він липкий і взагалі жахливий, жахливішого в мене не було. Навіть від Ейвон блиски кращі.
Також в подарунку був крем для очей - Genifique eye, упаковка - 7 грам. Перші декілька секунд після його нанесення шкіра навколо очей трохи пече, але реакція швидко минає. Загалом я б його не купляла, є кращі і дешевші.
Крем для лиця Bienfait Multi-Vital with SPF 30. Густий крем, білого кольору, користуюсь ним постійно, бо він з захистом від сонця. Але більше ніяких чудесних функцій в ньому нема.
Крем для тіла - Nutrix Royal Body. Не люблю ним користуватись, бо він сильно густий і важко наноситься на тіло.
Тіні - не знаю назвви, напевно, якась збірна відтінків. Погано пігментовані. Білий - напівпрозорий. Зрідка користуюсь рожевим.
Ну і сумка :) Абсолютно не зручна, бо немає ніяких кишеньок. Телефон, ключі - все буде валяться по цілій сумці і тратисься купа часу, щоб їх знайти. Хоча, брала її з собою декілька разів на пляж.
Одним словом, не тратьте ваші гроші на вищеперелічені продукти від Lancome.

1 коментар: