пʼятницю, 6 квітня 2012 р.

Shiseido Oil Control Matifant

Мене сьогодні відвідала муза і я просто "тайпаю" пости одне за одним. Проте, якщо хоч одній людині цікаво читати мій блог,  і вона вважатиме хоч один з цих постів корисним, значить для мене це не дарма потрачений час ( а таки часу це діло, повірте, потребує багато).
Отож десь місяць тому я придбала собі серію Oil Control Matifant від Shiseido з надією, що вона вирішить всі мої проблеми зі шкірою. Але не все так радужно.
В цей набір входить глибоко очишуюча пінка для вмивання, тонік (вони його називають софтенер і легкий матуючий крем-гель). Що з цього дійсно варте уваги - пінка для вмивання. Шкіра після неї дійсно дуже добре очищена і на вигляд свіжа-свіжа. Куплю ще раз однозначно.
Що не сподобалось - тонік-софтенер. Може хтось не погодиться з моєю думкою. Він не містить спирту. Мабуть це дійсно плюс. Але я після нього не бачу ніякого ефекту, взагалі. Ніби я намастила шкіру просто водою. Повна дурня. Мені клініковський тонік для жирної шкіри більше подобається. Це й би краще підійшов для сухої. 
Крем-гель - легка приємна текстура, не сказала б що матує. Але досить непогано зволожує шкіру. Загалом враження від використання приємні, аде більше не куплю.
Ще в подарунок мені дали пробник пудри, правда ще не встигла спробувати. Якщо ви користувались такою, напишіть свої враження.

Немає коментарів:

Дописати коментар