пʼятницю, 6 квітня 2012 р.

Догляд за волоссям: Paul Mitchel, Tigi, TRESemme

Пригадую свій перший тиждень в США. Ми жили в готелі, все навкруги було чуже, чоловік цілими днями на роботі, а я сиджу в номері і боюсь виходити за межі готелю, бо немаю телефона і не знаю англійської, такщо як загублюсь, то мені кранти :)
Я навіть не могла купити собі шампунь, бо не знала де. А все що  в мене з собою було, то маленька дорожня баночка Head&Shoulders, завбачливо взята з собою з України...
І тут через тиждень в мене починаються проблеми...В США дуже м"яка вода і вона просто не змивала український шампунь з мого волосся. Спочатку я не розуміла, що робиться. Волосся лежало на голові сосульками, стало на дотик липке і почало випадати. В мене майже почалась паніка, але потім мені хтось порадив поміняти миючий засіб. Я так і зробила. І УРА! подіяло! моє волосся знов стало нормальним.
Моїми першими засобами для догляду за волоссям в Америці стала серія від Paul Mitchel "Original". Потім ще був шампунь з серії "Moisture". Косметика дійсно класна і варта уваги. Вона не робить нічого надзвичайного, але волосся стає дійсно догдянутим, не випадає.
Потім ше придбала собі лак для волосся від цієї ж фірми для надання волоссю об"єму. Ну лак, як лак, нічого особливого.
Наступною мені захотілося  спробувати серію від бюджетної американської марки TRESemme. Я придбала пробники шампуню і бальзаму "Moisture rich". Не вразило. Добре, що не купила повно розмірних продуктів. Але що дійсно добре від цієї марки, то це термозахист "Heat tamer spray". Раджу, раджу, раджу!!!
І наостанок, що мене дійсно вразило! The best of the best: Найкраща шампунь, яку я коли-небудь мала Tigi "Bed Head: Epic Volume". Чим саме він мені сподобався: волосся так швидко не жирніє (мию вже не кожен день, а через день), волосся на дотик зволожене, гладке і живе. Шампунь дууже густий, суперово піниться і пахне неймовірно полуничкою (мию голову і балдію ). Ну об"єму, чесно кажучи, він мені не додав, мабуть для того треба ще кондиціонер з тої ж серії. Але мені зараз треба більше зволоження, ніж об"єму.
Тому я собі придбала ще кондиціонер "Moisture maniac" від Tigi. Назва говорить сама за себе:)
Рекомендую ці засоби всім в кого волосся сухе на кінцях і жирне на коренях.

Ось і все, надіюсь комусь цей пост буде корисним.

Немає коментарів:

Дописати коментар