вівторок, 21 лютого 2012 р.

Lumene cosmetics\Косметика від Lumene

Сьогодні я не пішла в школу через свій жахливий нежить. Нарізала апельсинів, щоб трохи поповнити запаси вітаміну С в організмі.


Надіюсь, що завтра мені буде набагато краще. А тим часом, сидячи вдома без діла, вирішила зробити щось корисне. А точніше розказати вам про моє нове косметичне відкриття - косметику від фінської коспанії Lumene.
На жаль в них небагато продуктів для жирної шкіри. Але те, що я найшла виявилось чудовою доглядовою косметикою високої якості. Ось 4 моїх улюблених продукти:

Перше - це маска для нормальної та жирної шкіри Lumene Matt Touch Deep Cleansing Peat Mask. Чудове очищення, шкіра стає дуже гладенькою. Цю маску раджу робити перед сном, оскільки шкіра після неї залишається досить червоною.
Після маски змащую обличчя легким кремом Vitamin C+ Pure Radiance 24H Lotion. Він зменшує пори і робить обличя свіжим.
Окремої розмови вартує крем для очей Lumene Vitamin C+ Pure radiance eye cream SPF 6. Це просто легкий зволожуючий крем. Від нього не варто очікувати чогось надзвичайного, типу боротьби зі зморшками чи темними колами. Це просто базовий догляд. Приємно вразило, що він дуже швидко всмоктується і очі від нього зовсім не печуть, навіть якщо трохи крему туди потрапить - це для мене важливо. Ну і SPF6.
І наостанок мова піде про змивку для макіяжу Lumene Waterproof Eye Makeup Remover. Це найкраща змивка, яка в мене коли-небудь була. Після неї не треба змивати залишки косметики водою і взагалі після неї ви не побачите ніяких залишків косметики на ваших очах. Супер! Ніяких темних кіл від туші на ранок!
Дуже сподіваюсь, що колись комусь допоможе мій маленький огляд. Так як мені часто допомагають відгуки на косметику інших дівчат.\
Bye-bye!

Немає коментарів:

Дописати коментар