понеділок, 20 лютого 2012 р.

Роздуми про найважливіше...

...тобто про косметику.
Давнє моє захоплення - моніторити різні блоги про косметику, одяг, ювілірні прикраси і т.п.
Зараз воно набрало нових поворотів і я стала підписуватись на відеоблоги на youtube.
В Україні я користувалась аптечною маркою Avene за порадою косметолога, оскільки маю проблемну жирну шкіру. В Каліфорнії (принаймі в силіконовій її частині) цієї косметики в магазинах не продають. Треба замовляти через сайт, а я цього не люблю. Тому зараз займаюсь пошуками хороших продуктів для моєї шкіри. Тим більше, вибір тут неймовірний!

Начитавшись, в інтернеті відгуків, придбала собі тональний і пудру від Clinique. Тональний досить хороший, але моя шкіра під ним жирніє. Пудру я б нікому не рекомендувала. Вона дає таке сильне покриття, що можна і без тонального. Але це не те, що я шукала. Тим більше спонжик, який з нею продається взагалі не годиться. Він наносить пудру не рівномірно, тому я використовую великий пензель від Inglot. Пудра від Avene для мене була на порядок кращою, Єдиний мінус, що покришилась мені, коли впала на підлогу.


Думаю наступною моєю покупкою буде рисова пудра від MAC, схожа є у Make up ForEver. Вона дійсно як вуаль. Легка, не закупорює пори і не залишає блиску на шкірі.
 Пробувала її в Sephora. Але про це вже окремо якось розкажу.
Взагалі я почала цей пост, щоб розказати зовсім про інше:) А саме про youtube-блогера Wikki. Дуже позитивна дівчина, гарна посмішка, хороші відео. Але що мені подобається найбільше - вона не хвалить продукт, не спробувавши, як багато інших блогерів. А також завжди чесно говорить свою думку. Наприклад, вона чесно розказала про Maroccan Oil, від якої всі сходять з розуму і в Україні, і в Росії, і в Америці. Ефект від тої олійки такий самий як від будь-якого іншого масла, а ще вона містить силікони. Одним словом фігня, є продукти набагато достойніші. 
Так, я знов відволіклась. Скидаю вам посилання на сайт цієї супер-блогерші
Ось блог : http://www.wikky.se/
Ось канал :

Немає коментарів:

Дописати коментар