понеділок, 6 лютого 2012 р.

First day at ESL school

В мене сьогодні був перший день в місцевій Adult school на курсі english as a second language. Це безкоштовна школа англійської, такі є по всій Каліфорнії, може і по всій Америці. Місцева Adult school вважається найкращою на всю San Francisco bay area. Тому мені, можна сказати, дуже пощастило. До школи йти пішки 20 хв. Здивувало те, що в моїй групі нема жодного мексиканця, хоча загалом в штаті їх тьма-тьмуща і більшість оголошень завжди дублюється на іспанській. В моїй групі 20-30 людей: 3 з Росії, 1(я) з України, 1 з Польщі, 1 з Угорщини, 1 з Італії (єдиний чоловік в нашій групі), 1 з Швеції, 3 з Франції, 1 з Ірану, 1 з Сінгапуру, 1 з Бразилії ,десь 5-6 чоловік з Німеччини, а решта все - Китай, Японія, Корея, Тайвань (всі дуже милі, але я їх не розрізняю). Вчителі наші  - корінні американці. Крім вчителів є волонтери (нашого звати Стів), які допомагають на уроках, а після проводять з бажаючими додаткові заняття з розмовної англійської. Сьогодні я отримала дуже приємні враження від усіх цих людей і від самої школи.
Хоча є тут і доволі жорсткі правила - 3 пропуски і тебе виключають з групи, маєш чекати поки наберуть нову і починати все з початку. А ходити в школу треба 4 рази на тиждень.
Дуже сподіваюсь, що школа допоможе мені підняти мій рівень знань, адже без англійської зараз нікуди.

Немає коментарів:

Дописати коментар