четвер, 21 червня 2012 р.

MAC Opulash vs. MAC Opulash Optimum Black

MAC Opulash - моя перша туш від цієї компанії і, мабуть, найкраща туш, яка в мене коли-небудь була. Я придбала її 6 місяців тому і вона досі не засохла повністю та стає мені в пригоді час від часу. Її вже майже немає в тубі, але вії для денного макіяжу ще реально нафарбувати. Жодна інша туш не служила мені так довго.
Коли я побачила, що туш майже закінчується, то вирішила придбати її ще раз, але випадково помилиась і взяла MAC Opulash Optimum Black. Щіточки і упаковки в них однакові, але Optimum Black склеює вії і перетворює їх на ніжки павука. Виглядає це, звісно жахливо. Тепер я розумію чому багато людей не люблять туші від MAC. На наступний раз буду дуууже уважною і куплятиму лише MAC Opulash

Немає коментарів:

Дописати коментар