четвер, 14 червня 2012 р.

Natural cosmetics from Dr Haushka

Вже давно хотіла спробувати косметику від Dr Haushka і нарешті в мене є така можливість. Виявилось, що її продають в магазині недалеко від мого дому.
Отож зразу після школи я побігла туди і купила собі набір мініатюр для жирної шкіри.
В набір входить умивалка, тонік, нормалізуюча олія, олія для ванни для лиця і дві маски. Перші три позиції вже спробувала. Враження ну дуже приємні, ніби це супер люксовий догляд. При тому, що останнім часом я користуюсь косметикою від Lancome, їй до Dr Haushka, як до неба. Великий плюс, що ця косметика є натуральною. Мінус - дуже маленькі мініатюрки. Сподіваюсь, що хоч на тиждень вистарчить.
Також сьогодні купила собі натуральний дезедорант-антиперспірант від Crystal.
Це мої перші маленькі кроки на шляху до переходу на повністю натуральну косметику. А ще я вже майже місяць не користуюсь тональним, пудрами, рум"янами і бронзерами. Причину якось опишу в окремому пості, бо дійсно об"ємна тема, але знаю, що вона буде супер корисною.

Немає коментарів:

Дописати коментар