пʼятницю, 8 червня 2012 р.

Keep calm and carry on!

Прокинулась, попила кави...Що може бути прекраснішим? Цифра побачена на вазі? Так, але не в моєму випадку...Коханий вчора приніс мені морозиво і кусочок апельсинового кекса. Це жах, сьогодні на вазі +800. І навіщо я це з"їла. Вага тільки знов почала рухатись вниз після минулотижневого застою...До слова минулого тижня в мене було лише - 600. І цього тижня - 600. А тепер я наїла ще 800г.
В сумі за майже 3 тижні всього 2,6 кг...Щось я відстаю від графіків. Лишилось 3 тижні до моря. Мабуть тре пересісти на більш жорстку дієту. Може на "японку"?
Якийсь депресивний пост вийшов...Але сьогодні буде врочистість - приїде вгості моя подруга Вероніка. Давно не бачились, бо вона мала подорож до Ньйю Йорка і Лас Вегаса. Нарешті наговоримось.
На обід приготую салат і креветки. Все буде ок і завтра на вазі буде довгоочікуваний мінус!

Немає коментарів:

Дописати коментар