суботу, 12 травня 2012 р.

Eyeshadow primer potion by Urban Decay

В мене завжди були пробеми зі скочуванням тіней, оскільки я власниця жирної шкіри. І тому коли я дізналась про існування праймерів, моєму щастю не було меж.
Мій перший праймер був з мінералів. На вигляд - це дрібненький порошок білого кольору, тому я лишила його в Україні, щоб не виникло ніяких пробем на митниці (раптом подумають, що це наркотики) :). В принципі, він подовжувава життя тіням, але не так надовго, як хотілося б.
Після того, як я "присіла" на відео з youtube, я дізналась, що найпопулярніший зараз праймер для тіней - це Eyeshadow primer potion by Urban Decay. Це було вперше, коли я почула про цей косметичний бренд.
Чесно кажучи, сумнівалась, що праймер з консистенцією крему, може допомогти з моєю супер жирною шкірою + зараз літо. Але все таки, я переборола всі сумнів і десь місяць тому, проходячи повз Sephora, придбала собі його.
І не шкодую! Ця річ дійсно працює! Тіні тримаються весь день, не зважаючі на погодні умови і мою масну шкіру. Не забиваються в складку, що було моєю пробемою №1. Ще один плюс - праймер від Urban Decay дуже економний. На два ока я використовую малесеньку горошинку бази, розміром як 1\4 зернятка духмяного перцю. Тому, якщо ви зараз в пошуках хорошої бази під тіні, навіть не роздумуйте!

Немає коментарів:

Дописати коментар