четвер, 12 квітня 2012 р.

Clinique

Давно збиралась написати відгук про мою косметику від Clinique. Я вже колись писала про тональний від цієї фірми. Зараз користуюсь ним майже кожен день. Хоча не можу сказати, що він the best of the best, але зараз це найкраще з того, що в мене є. Якось напишу окремий відгук про свої тональні основи. Але сьогодні про інше.
Так от, нещодавно в Macy's була акція, купляєш продукцію Clinique на $23 і отримуєш подарунок.
Я купила вмивалку і тонік Acne Solutions. Тоніком користуюсь вже давно і дуже задоволена. Він містить спирт, але очищає шкіру чудесно, що просто необхідно мені після робочого дня. Вмивалка не справляється і це видно по тому, що ватний диск залишається брудним після того як протерти шкіру тоніком. Але це лише ввечері, перед сном. Зранку я обходжусь безспиртовим тоніком Shiseido.
Умивалка Acne Solutions. Загалом враження непогані. Консистенсія - пінка. Пахне ліками.

А ось подарунок, який мені дали :
Дві косметички (така як на фото і така ж, але маленька)

Два зволожуючих крема: Dramatically Different Moisturizing Lotion і Moisture Surge Extended Thirst Relief. Туш, двостороння помада з блиском і палетка (тіні + рум"яна)



Крем  Dramatically Different Moisturizing Lotion  - просто хороший зволожуючий крем, легка текстура. Moisture Surge Extended Thirst Relief - це щось на голову вище. Теж гелева тенстура, але те зволоження, яке він дає - WOW! Всім дуже рекомендую!
Туш High impact mascara..хмм...моєму чоловіку подобається, що вона дуже натурально виглядає на віях. Але в кінці дня можуть бути чорні сліди під очима. Мені туш від MAC подобаєится більше. Ще поки що жодна її не перевершила.
Помада і блиск Long last glosswear spf 15. Я не експерт в помадах і блисках, але цей продукт мене не вразив. Досить липкий блиск, запах не дуже. Блиски від Лореаль мені більше подобаються.
І наостанок тіні Colour surge eye shadow trio - дуже сподобались. Дуже-дуже!!! Кольори супер, гарно розтушовуються, стійкі.
Рум"яна  Soft-pressed powder blusher (new clover) теж чудові, але упаковка...Жах. Дуже важко набрати рум"яна з коробки, щоб не зачіпити кісточкою верхніх чорних тіней. Одним словом, треба шукати такі рум"яна, але в окремій упаковці.

1 коментар:

  1. Клиник классная косметика)
    Присоединяйтесь http://timeorfashion.blogspot.com/, будем рады)

    ВідповістиВидалити