пʼятницю, 20 квітня 2012 р.

Мої тональні основи

Ура! Ось і наступила п"ятниця! Мій улюблений день тижня! Я вже встигла поговорити з батьками по скайпу і позагоряти на сонечку. В нас сьогодні +30 !
А тепер вирішила присвятити трохи часу улюбленому блогу. Ітак, сьогодні розкажу про свої тональні основи.
В Україні моїм must have була основа від Avene Couvrance Fluid Foundation Corrector і до неї чудовою парою була Mosaik Powder
В моєму місті я не змогла знайти ці продукти в магазині, а лише на інтернет сайтах, тому вирішила спробувати для себе щось нове.
Першим вибір випав на тональний Toleriane від La roche posay. Жахливішого тональника в мене не було ніколи. Він дуже сильно підкреслює пори, сухість на шкірі і його дуже помітно. Навіть, якщо шкіра проскраблена і добре зволожена.
Далі, як видно з фото, мова йтиме про ВВ крем від Garnier. Дуже класна ідея зробити такий крем: наполовину тональний, наполовину просто зволожуючий, ще й з SPF. Але втілення цієї ідеї в життя для компанії Garnier залишилось далеким від досконалості. На жаль, крем зовсім не маскує і залишає жирний блиск на шкірі. З плюсів - вирівнює тон шкіри і має захист від сонця. Я б рекомендувала лише для сухої щкіри. Але всеодно, коли його наносиш, зникає відчуття чистої шкіри.
Maybelline 24 hour super stay foundation -  ще один невдалий експеримент. Поганий ковередж, шкіра швидко масніє на сонці. Про те, що тримається 24 години брехня, тримається від сили 3-4 години.
Revlon ColorStay (oily/combination skin). Стільки хороших відгуків чула і читала про цей крем, але на мені він не подіяв. Важкий, на лиці виглядає, як маска. Важко розтушовується на обличчі, прямо сохне під руками. Єдиний плюс - UV-SPF фільтри.
Rimmel London Clean Finish Foundation- це просто щось неймовірне! Я дуже рада, що купила цю основу. Вона коштує всього $4, а робить свою роботу на всі 100. Приховує всі недоліки шкіри, матує і головне - не видима на шкірі, не підкреслює пори. Мінус - немає SPF.
Але якщо під неї нанести крем з захистом, то якраз гуд. Буду її тепер постійно купляти.

Clinique acne solutions foundation. Я вже про цей крем писала багато і своїх попередніх постах, то ж тут лише узагальню: основа непогана, але більше купляти не буду.
І накінець моя остання суттєва косметична покупка - Estee Lauder Double Wear Light.
Як наношу тональний на праймер, то  шкіра не блистить десь 6 годин, навіть, при дуже сонячній погоді. Без праймера не блистить години 4. Але це для моєї шкіри просто неймовірний результат! Сказати, що він не помітний на шкірі не можу, на жаль. Але це не дуже критично в порівнянні з тональним від  La roche posay. На літо цей тональний просто чудовий. Має SPF10. Трохи малувато, але краще, ніж нічого.

Сподіваюсь відгук був цікавим і можливо допоможе комусь у виборі тональної основи на літо. Хоч літом краще користуватись лише пудрою, але це вже тема окремого поста.

Немає коментарів:

Дописати коментар