вівторок, 6 березня 2012 р.

Покупки. Косметика ELF

Багато разів мені на очі потрапляла ця косметика, але ніколи не купляла, бо сумнівалась в її якості. Ну бо виробник - Китай. Але після того як побачила цю марку в одному з відео ELENA864, вирішила придбати.
Мені давно потрібні були коричневі тіні на заміну моїм від Артдеко і сьогодні я побачила набір з потрібними кольорами від ELF.
Накладні вії зразу викинула - фігня повна, ще й не однакові. Найсвітліші тіні теж мені не сподобались. А от два відтінка коричневих і коричневий олівець - супер! Точилка для олівця звичайна. Кісточка дуже сподобалась. Гарно наносить тіні і розтушовує добре. Про туш нічого не скажу - не пробувала. Але на перший погляд - нічого доброго :) В набір ще входили два маленьких аплікатори для нанесення тіней - їх можна зразу викинути слідом за накладними віями.
А ще сьогодні на розпродажі купила такі кісточки:





Я чомусь надаю перевагу штучним кистям. Ось і весь мій огляд. Зараз біжу робити домашнє завдання в Стенфорд. А вам бажаю гарного дня!

Немає коментарів:

Дописати коментар