понеділок, 12 березня 2012 р.

@@@

Сьогодні в мене звичайний день. Прийшла зі школи. Не втомлена, але якесь дивне відчуття. Сьогодні ми з Сергієм ледве прокинулись. Перевели годинники на літній час і це дається взнаки. Розбита...
Вихідні пройшли спокійно. Коханий нарешті відправив звіт про податки. Це велика подія!
Вчора ходили в кіно на "Джон Картер". Хороший фільм і треба відмітити, що американське 3D в сто раз якісніше від українського. Картинка чітка, рухи не розмазані, очі не втомлюються.
Після фільму заїхали в китайський супермаркет, купили рибки. І це був мій перший раз, коли я робила суші в Америці. А ще я використовувала сиру рибу в той час, як в Україні я робила суші з слабосоленої. Дуже не критикуйте, сама знаю, що не ідеальні, бо робила їх на швидкуруч. Але головне, що смачні. Половина з лососем, половина з вугрем.


А ще я чекаю на подарунок від чоловіка в честь 8 березня. Він має прийти сьогодні посилкою. Ця штука потребує окремого поста. Тож поки нехай буде трохи інтриги :)

Немає коментарів:

Дописати коментар