пʼятницю, 2 березня 2012 р.

Мій щоденний догляд за шкірою і косметичні розчарування

Ну люблю я косметику, цього не приховати :) Тому сьогоднішній пост буде знову ПРО ЦЕ.
Дуже довго шукала догляд, який би підходив для моєї шкіри. Вона в мене дуже жирна і часами проблемна. І нарешті здається я в шоколаді :) Знайомтесь:
Щоденний ритуал вмивання:
Clearasil Daily Face Wash і губка від Body Shop. Перше - нічого особливого, коли закінчиться, збираюсь купити вмивалку від MD Formulation. Губка від Body Shop в сто раз краща від губки для вмивання від Walmart. Дуже задоволена цією покупкою і не знаю як жила без неї раніше.
Тонік від Clinique Acne solution - чесно, кажучи, теж нічого особливого, просто хороший тонік для проблемної шкіри. Містить спирт :(
Перед тим як виходити з дому наношу під очі крем від DDF, він має SPF 15, на ніч користуюсь кремом з вітаміном С від Lumene.
На все лице перед сном наношу сироватку з ретинолом. Вирішила, що вже пора починати боротьбу зі зморшками. Мені скоро 25 :(
В світлу пору доби користуюсь кремом з антиоксидантами та мінералами мертвого моря від Derma repair. Дуже сподобався мені цей крем, куплю ще. Він має SPF 15.
Ось основний мій догляд, а ось розчаруванння, куплене ще в Україні.
Серія Hyseac з кислотами від URIAGE. В мене була маска, тонік і крем. Це жах. Після крему лице страшно жирніє.
 Коштує дорого, а не робить нічого. Нікому не рекомендую і сама більше ніколи не куплю.

Немає коментарів:

Дописати коментар