четвер, 15 березня 2012 р.

Подарунок на 8 березня

Нарешті дійшли руки написати пост про мій довгоочікуваний подарунок від чоловіка. Оскільки, коли розвозили пошту нас не було вдома, прийшлось самим їхати по посилку. Погодка була ще та... Коханий мав сам заїхати по неї, але Атсуко зголосилась підвезти мене до цетру Маунтен В"ю, а там вже мене знайшов Сергій і ми поїхали разом. Отож зараз вже три дні як він зі мною, мій Kindle 3G with Wi-Fi!!!
Як можна побачити з картинки в нього є безкоштовний 3G інтернет! Це просто вау! Я ношу його в школу замість словника. В будь-який момент можна зайти в GOOGLE і знайти те, що тобі треба! Плюс на ньому вже було встановлено два  оксфордських словники. З ним суперово вивчати англійську! Наводиш в тексті на невідоме слово і внизу з"являється переклад!

Натискаєш ENTER і стаття зі словника збільшується на весь екран.

Я вже встановила собі англо-український словник.
Але найкраще те, що можна читати книжки рідною мовою!!!
Як я скучила за українськими книжками. Згадую часи коли я працювала в "Букві" і читала ну ДУУУУЖЕ багато. Особливо укр суч літ. І зараз я наче повернулась в ті часи...
Зараз читаю Люко Дашвар "Село не люди". Своєрідна манера писання книжки...Але про це треба починати вже новий пост, бо цей присввячений тому, як я кохаю свого чоловіка :)
Хі-Хі :) See you soon !

1 коментар: