понеділок, 13 лютого 2012 р.

Monterey Bay Aquarium and several words about today

А в мене були чудові вихідні. В суботу займались господарськими справами, а в неділю махнули з коханим в Монтерей. Туди  і назад - 300 миль, але воно того варте. Колись там на березі океану була сардинна фабрика, де робили консерви, а зараз там велетенський акваріум. Біля акваріуму пляж і там така картина



Сам акваріум величезний, там є понад 600 найменувань різних риб і молюсків, анемони, медузи і навіть пінгвіни :)




Вдалось зняти декілька відео. Виставила їх на Youtube:


А сьогодні почалися будні. Погода нельотна. Попри це прийшлось їхати в школу. Назад добиралась автобусом. Водій такий приємний попався. Моя знайома мала 5 доларів вкупі, а в автобусах решту не дають, тож водій з неї грошей не взяв :)
Коли я виходила, то він побажав мені не змокнути, але, на жаль, його побажання не здійснилось. Лило як з відра. І хоч мені додому від зупинки йти 5 хв, навіть при наявності парасолі, я змокла як цуцик. Зараз гріюсь чайочком і планую спекти кекс з апельсинами, ато в мене їх забагато назбиралось, скоро почнуть псуватись.
На День Валентина коханому ще подарунка не знайшла, такщо завтра буде не день, а гонка за подарунком. Не знаю щоб таке придумати...
Але хочеться завтра влаштувати свято.

Немає коментарів:

Дописати коментар