неділю, 19 лютого 2012 р.

Мій перший американський манікюр



Вчора їздила в Стенфорд зі знайомою на манікюр. Вона вже була в тому салоні декілька разів, тож я повірила її досвіду. Всі працівниці цього салону в"єтнамки. Англійською говорять на такому ж рівні як і я  :)
Робили мені шеллак. Вийшла з салону, як глянула при сонячному світлі на свої нігті...То був жах! По боках куча недомальованого! Вернулась. В результаті мені переробляли 7 (!!!) нігтів. Такого стресу в мене давно не було...
Потім трохи погуляла по магазинах. Напшикалась духами Шалімар, які мені колись одна знайоми рекомендувала. Фу! Не сподобались мені зовсім. Такі важкі!
Потім чоловік мене забрав і ми ще з"їздили за продуктами. Вже вдома подивились фільм і полягали спатки.
А сьогодні я прокинулась від того, що в мене болить горло і закладений носик А такі плани були на ці вихідні...Ех...
P. S. ціна шеллаку - $35 +$5 чайові

Немає коментарів:

Дописати коментар