середу, 11 січня 2012 р.

Californication

Я вже три місяці в Каліфорнії. Час пролетів дуже швидко. Ми виселились з готелю і зняли квартиру в кращому, на мій погляд, районі. Провели інтернет. Купили деякі меблі. Життя увійшло у більш-менш звичний ритм.
Сьогодні гуляла трохи і задумалась, що змінилось у моєму повсякденному житті в порівняно з життям у Львові.
Перш за все - зникло багато страхів. Може для когось це тупо, але я реально цього боялась:
заходити в під"їзд самій, вночі боялась спати, коли з під"зду було чути різні крики, вночі ходити по вулиці і зустрічати п"яні компанії, боялась їздити в маршрутці, після того, як попала в ній в аварію, боялась взимку ходити під балконами, на яких висять бурульки, боялась ввечері самій бути в квартирі, поки чоловіка нема з роботи, боялась носити в гаманці більше як 300 грн і ще багато всякого такого...
Зараз в мене нема таких страхів, абсолютно. І жити без того багажа значно легше. Відчуваєш себе по-іншому. Мабуть не всюди було б так. Не у всіх штатах і не у всіх районах. Але на разі, я рада, що я зараз тут, хоч і тимчасово.

Немає коментарів:

Дописати коментар